Умови доставки та оплати

Зона доставки

Наш магазин здійснює доставку в межах України. Сприводу доставки в інші країни звертайтесь до російського філіалу за адресою APalienko.com.

Час доставки

Згідно нашого графіку роботи, посилки відправляються з понеділка по п’ятницю. Замовлення, зроблені у вихідні та святкові дні, будуть оброблені на наступний робочий день.

Віртуальні продукти надаються впродовж 24 годин після отримання оплати.

Вартість доставки

Для деяких кур’єрських служб вартість доставки не входить в ціну товару та розраховується згідно тарифів вибраних кур’єрських служб («Нова пошта»). Ціна доставки залежить від сумарної ваги замовлених товарів. Вага кожного продукту вказується на сторінці з його описом.

Доставка здійснюється однією із запропонованих компаній з перевезення вантажів.

Процедура доставки

Після отримання оплати ми відправимо вам замовлені товари поштовою службою. Наш менеджер повідомить вам електронною поштою контрольний номер поштового відправлення (номер квитанції про відправлення), з допомогою якого ви можете дізнатися про статус замовлення. Крім цього, подивитися номер відправлення можна в своєму обліковому записі. Для цього потрібно зайти у розділ “Особистий кабінет”.

Щоб перевірити, чи прийшла посилка в пункт призначення, достатньо подзвонити до відповідного офісу поштової служби (телефони та адреси місцевих представництв компаній опубліковані на їхніх офіційних сайтах).

Важливе попередження

Поштова адреса покупця є найважливішим реквізитом в процесі опрацювання замовлення. Тому наполегливо рекомендуємо вам бути особливо уважними, заповнюючи поле адреси одержувача. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі кур’єрські служби вимагають певну додаткову інформацію про одержувача (наприклад, поштовий індекс, ім’я, по батькові, номер контактного телефону). Тому просимо васі заповнювати всі (навіть необов’язкові) поля. Якщо ви знайдете якісь неточності в реквізитах, негайно повідомте про це нашому менеджеру.

Правила повернення пошкодженого товару

Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки поштового відправлення в разі, якщо транспортній компанії не вдалось доставити товар(и) після декількох спроб через відсутність одержувача за вказаною адресою.

Обов’язково перевіряйте товар під час отримання посилки в офісі служби доставки! Ми не приймаємо претензії, якщо посилка була відкрита після того, як ви забрали її з офісу служби доставки та відкрили пізніше.

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити наступне:

  1. скласти акт про пошкоджений товар та обов’язково зберегти копію акта та всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;
  2. сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и).

Зверніть увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за адресою, яку вказав клієнт. Наша гарантія не діє на товари пошкоджені під час доставки, оскільки це зона відповідальності транспортної компанії. Тому ретельно перевіряйте посилку при отриманні у присутності кур’єра. Наша компанія не несе відповідальності за дефекти в комплектації, виявлені після отримання посилки. Якщо вашу посилку втратила транспортна компанія, звертайтесь безпосередньо до вашого кур’єра. Однак, візьміть до уваги, що компанія, яка здійснювала доставку, компенсує вартість втрачених товарів тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній.

Способи оплати

«Оплата на картку» — найбільш зручний та економний спосіб оплати. Сумма мінімального замовлення відсутня. Відвантаження товару здійснюється після оплати або надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок.

ВАЖЛИВО!!!

Ми рекомендуємо забирати ваші замовлення зі складу нової пошти протягом 5 робочих днів  від моменту прибутття замовлення на склад Нової Пошти, оскільки зберігання на складі перевізника з 5 дня буде платним.